Kronfönster ringer upp

Vill ni att vi kontaktar er istället via telefon.

Kronfönster ringer upp

Personal från Kronfönster ringer upp er

Fyll i och bli uppringd




    När kommer ni ringa?

    Vi ringer så snabbt vi kan, Vi har många kunder som vi hantera och såfort en säljare få tid så kollas denna lista av och då kontaktar vi er.

    Vilken tid ringer ni?

    Vi ringer vid under arbetstid 08-17 (ej röda dagar eller helger).

    Reklamationer.

    Har ni frågor gällande reklamationer ber vi er vänligen att läsa igenom vår reklamationssida, där vi hanterar alla ärenden.
    Klicka här för att komma till reklamationssidan på Kronfönster.

    Fråga gällande leverans

    När det gäller frågor om leverans kan vår personal tyvärr inte ge en exakt tidpunkt för när leveransen kommer.
    Vi kan dock se en ungefärlig tid, samt när produkterna är färdiga och tillverkade, och när de finns på distributionslagret redo för leverans.
    Leveranstiden från distributionslagret kan variera mellan 1 och 5 dagar, beroende på var ni befinner er och hur Schenker, som ansvarar för palltransporterna, schemalägger sina leveranser.

    Ni kommer bli kontaktade via mail & sms, Samt senast 1 timme innan leverans ringer chaufför till ert nummer.

    Jag har ej fått svar på min offert

    Vi arbetar igenom offerthanteringen till vår bästa förmåga, att göra ändringar eller justera i offerten kan göra så att det dröjer.
    Ni kan alltid maila info@kronfonster.se
    Vi har som internet mål att ALLTID svara mail på info@kronfonster.se inom 24h om de skickas under en arbetsdag.

    Om ni skickar en offert förfrågan till infomailen, kan det va så att det dörjer någon dag extra för att vi vill försöka svara med offerten direkt.