
På vår modell Sekel, träfönster, har vi just nu korta leveranstider. Dessutom kan vi erbjuda riktigt bra priser. Kontakta din fönsterrådgivare för att få veta mer!
Visa produkterPå vår modell Sekel, träfönster, har vi just nu korta leveranstider. Dessutom kan vi erbjuda riktigt bra priser. Kontakta din fönsterrådgivare för att få veta mer!
Visa produkterOm du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se
Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se
Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se
Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se
Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se
Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se
Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se
Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se
Produkter köpta före 20250101 kan inte reklameras. Om du har produkter med skador köpta före detta datum se vårt Serviceerbjudande för avhjälpning av fel
Kronfönster hjälper nya och gamla kunder med slitage, reservdelar och lagning av fönster och dörrar som blivit skadade. Även glasbyte vid trasiga glas.
Kronfönsters service utförs av externt företag och det är viktigt att vi får så mycket information som möjligt för att kunna hjälpa dig.
För att göra en beställning på en arbetsorder, skicka mail till oss med ditt namn, adress, mobilnummer, epostadress och bilder på felet, beskriv också så noggrant som möjligt felet. Vårt serviceföretag tar kontakt med dig när de har möjlighet att hjälpa dig. För att hålla ner kostnaden för våra kunder så utförs vår service och reparation när vi har samlat ihop ett antal kunder inom din region. Vi debiterar normalt 1500 sek i framkörningsavgift samt 1000 sek i timmen för arbetet plus kostnad för reservdelar.
I dagsläget kan vi inte ta serviceuppdrag Norr om Gävle.
Kronfönster följer branschstandard och vissa feltoleranser finns. Vänligen ladda hem nedanstående dokument först för att kontrollera och försäkra dig om att felet är Kronfönsters innan du reklamerar.
Om felets art beror på bristfällig montering eller bristfällig justering kommer hembesök att debiteras med minst 1500 kr.
Eventuellt arbete som utförs och inte är ett garantiärende kommer att debiteras utöver dessa 1500 kr, med 1000 sek i timmen.
Ladda ner detta dokument, och läs igenom noggrant innan du går vidare med din reklamation. Om du finner reklamationen befogad, fyll i så fall i nedanstående formulär. Tack för ditt samarbete!
BESVARA SAMTLIGA DESSA FRÅGOR GENOM ATT FYLLA I FORMULÄREN
För att godta en reklamation måste samtliga steg i formuläret vara genomgångna. När ni besvarar dessa frågor och
skickar in formulären så intygar Ni att hantverkare har anlitats för installation, samt att alla nedan nämnda steg är genomgångna.
Fackman ska garantera att montaget är 100 % korrekt utfört enligt våra Monteringsanvisningar. Kopia på fakturan från hantverkaren kommer att begäras, innan en reklamation kan accepteras. Firmanamn, kontaktperson och telefonnummer till snickaren ska framgå av fakturan. En reklamation godtas inte om fönstret inte är monterat eller, efterkontrollerat av fackman.
Genom att skicka in formuläret bekräftar du att du har läst och förstått Kronfönsters regler och gången för reklamationer och hur det hanteras.
BESVARA SAMTLIGA DESSA FRÅGOR GENOM ATT FYLLA I FORMULÄREN
För att godta en reklamation måste samtliga steg i formuläret vara genomgångna. När ni besvarar dessa frågor och skickar in formulären så intygar Ni att produkterna har monterats fackmannamässigt, samt att alla nedan nämnda steg är genomgångna.
På vår modell Sekel, träfönster, har vi just nu korta leveranstider. Dessutom kan vi erbjuda riktigt bra priser. Kontakta din fönsterrådgivare för att få veta mer!
Visa produkterOm du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se
Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se
Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se
Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se
Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se
Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se
Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se
Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se