
På vår modell Sekel, träfönster, har vi just nu korta leveranstider. Dessutom kan vi erbjuda riktigt bra priser. Kontakta din fönsterrådgivare för att få veta mer!
Visa produkterPå vår modell Sekel, träfönster, har vi just nu korta leveranstider. Dessutom kan vi erbjuda riktigt bra priser. Kontakta din fönsterrådgivare för att få veta mer!
Visa produkterOm du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se
Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se
Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se
Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se
Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se
Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se
Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se
Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se
Om det förekommer skador på dina beställda produkter är det viktigt du trots skadan tar emot försändelsen. Kronfönster ansvarar för att leverera produkter till dig som lever upp till våra åtaganden, Kronfönster ansvarar för att eventuella skador åtgärdas. Kronfönster tar inget ansvar för transportskador som inte direkt rapporterats. Samma sak gäller saknade varor. Alla fel som kan upptäckas vid mottagandet skall noteras på fraktsedeln eller vid förekommande digitalt instrument. Om ingen notering av detta har gjorts eller rapporterats till transportbolaget kan tyvärr inte Kronfönster ta emot er reklamation. Skador som ej hade kunnat upptäckas direkt vid mottagande skall rapporteras inom 5 dagar. Efter det godtas inga skadeanmälningar. Detta innebär att det är du som kund som är ansvarig för att godset besiktigas innan det monteras in i ditt hus. En skada på ett monterat fönster, godtas ej. Skada på monterat fönster och eller glas, ska därför anmälas till den som monterat fönstret.
Genom att skicka in formuläret bekräftar du att du har läst och förstått Kronfönsters regler och gången för reklamationer och hur det hanteras.
På vår modell Sekel, träfönster, har vi just nu korta leveranstider. Dessutom kan vi erbjuda riktigt bra priser. Kontakta din fönsterrådgivare för att få veta mer!
Visa produkterOm du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se
Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se
Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se
Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se
Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se
Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se
Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se
Om du har frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss.
Telefon: 011 47 04 000
E-post: info@kronfonster.se