Facebook
Kronfönster category header

Besvara samtliga dessa frågor genom att fylla i formulären

Kronfönster tar inget ansvar för transportskador som inte direkt rapporterats. Samma sak gäller saknade varor. Alla fel som kan upptäckas vid mottagandet skall noteras på fraktsedeln. Om ingen notering av detta har gjorts eller rapporterats till transportbolaget kan tyvärr inte Kronfönster ta emot er reklamation. Skador som ej hade kunnat upptäckas direkt vid mottagande skall rapporteras inom 5 dagar. Efter det godtas inga skadeanmälningar. Detta innebär att det är du som kund som är ansvarig för att godset besiktigas innan det monteras in i ditt hus. En skada på ett monterat fönster, godtas ej. Skada på monterat fönster och eller glas, ska därför anmälas till den som monterat fönstret.

Genom att skicka in formuläret bekräftar du att du har läst och förstått Kronfönsters regler och gången för reklamationer och hur det hanteras.

Transportskadat gods
  • Hade felet kunnat upptäckas direkt vid mottagandet av godset från transportör?*
    Ja
    Nej
    1
  • Är felet noterat på fraktsedeln?*
    Ja
    Nej
    2
  • Är fönstret monterat*
    Ja
    Nej
    3
  • Namn*
    4
  • Telefonnummer*
    5
  • E-post*
    6
  • Kundnummer*Står på faktura
    7
  • Ordernummer*Står på faktura
    8
  • Kontakttyp*Privatperson eller företag
    9
  • Ämne*
    10
  • Meddelande*
    11
  • Ladda upp*Ladda upp en bildLadda upp
      12
    • Ladda upp*en extra bildLadda upp
        13
      • Ladda upp*en extra bildLadda upp
          14
        • 15

        Vad tycker du om

        vår nya site?

        twitter-kronfönster

        Villainbrotten ökar, skydda dig från inbrott med fönster och dörrar från Kronfönster :Läs mer
        Dela med dig!Share on FacebookShare on Google+Share on LinkedInPin on PinterestTweet about this on TwitterShare on TumblrEmail this to someone