Felanmälan Tillverkningsfel på fönster

Kronfönster strävar efter att hålla hög kvalitet, därför ser vi allvarligt på reklamationer. Men vi vill ha din hjälp att verkligen kontrollera först att det är en reklamation, som är förorsakad av vår produktion.

Kronfönster följer branschstandard och vissa feltoleranser finns. Vänligen ladda hem nedanstående dokument först för att kontrollera och försäkra dig om att felet är Kronfönsters innan du reklamerar. För att kunna hålla en hög
servicenivå mot våra kunder och verkligen avhjälpa fel på våra produkter snabbt till dem som behöver hjälp, tar vi
därför ut en kontrollavgift på minst 800 sek för en reklamation, som är obefogad och ej orsakad av Kronfönsters
tillverkning.

Ladda ner detta dokument, och läs igenom noggrant innan du går vidare med din reklamation. Om du finner reklamationen befogad, fyll isåfall i nedanstående formulär. Tack för ditt samarbete!

BESVARA SAMTLIGA DESSA FRÅGOR GENOM ATT FYLLA I FORMULÄREN
För att godta en reklamation måste samtliga steg i formuläret vara genomgångna. När ni besvarar dessa frågor och
skickar in formulären så intygar Ni att hantverkare har anlitats för installation, samt att alla nedan nämnda steg är genomgångna.

Montering av fackman
Fackman ska garantera att montaget är 100 % korrekt utfört enligt våra Monteringsanvisningar. Kopia på fakturan från hantverkaren kommer att begäras, innan en reklamation kan accepteras. Firmanamn, kontaktperson och telefonnummer till snickaren ska framgå av fakturan. En reklamation godtas inte om fönstret inte är monterat eller, efterkontrollerat av fackman.

Genom att skicka in formuläret bekräftar du att du har läst och förstått Kronfönsters regler och gången för reklamationer och hur det hanteras.

[[[["field2","equal_to","Nej"]],[["show_fields","field23"]],"and"],[[["field3","equal_to","Nej"]],[["show_fields","field23"]],"and"],[[["field4","equal_to","Nej"]],[["show_fields","field23"]],"and"]]
1
Tillverkningsfel på fönster

Det förefaller som om din skadeanmälan faller utanför ramarna för vårt åtagande för avhjälpning. Vänligen kontrollera så du har fyllt i rätt.

Produkten har ett tillverkningsfel?(beskriv nedan vad)
Är fönstret installerat av fackman?(kvitto, namn och telefonnummer, till installatör behövs senare)
Är fönstret/dörren injusterad och kontrollerad enligt våra instruktioner
Är det kondens mellan glasen?
NamnFör- och efternamn eller företagsnamn
Telefonnummer
KundnummerStår på faktura
OrdernummerStår på faktura
Ämne
Meddelande
0 /
Ladda uppLadda upp en bild
Ladda upp
Ladda uppen extra bild
Ladda upp
Ladda uppen extra bild
Ladda upp
Firmanamn(installatör)
Kontaktperson(installatör)
Telefonnummer(installatör)
Previous
Next

Kontakta oss

Kronfönster AB

Huvudkontor: Fullständigt showroom,
utställning & fabriksförsäljning.

Illervägen 3, 352 45 Växjö

Telefon: 0470-79 50 50

Epost: info@kronfonster.se

Öppettider

Mån-Fre

Butik: 08.00-17.00

Telefon: 07:00 - 17:00

Växel 07.00-17.00

Lördagsöppet Växjö

Gillar du denna sidan om fönster och dörrar?