med placering i Växjö
Kronfönster är ett publikt företag med 1200 aktieägare och under en ambitiös tillväxtresa. Som ett led i att bibehålla vår nivå på förstklassig service behöver vi förstärka vår organisation med en administratör.
Som administratör har du daglig kontakt med såväl kunder, samarbetspartners och våra fabriker. God service är självklart fokus, inte minst gentemot alltfler partners vilket ofta är små byggserviceföretag över hela landet. Detta innebär främst att du hanterar ordrar, bokar transporter och hanterar förekommande kundfrågor. I en viss omfattning stärker du även upp vårt team av säljare/kundrådgivare. Här sker en försäljning och vägledning när potentiella kunder efterfrågar våra produkter, främst via telefon.
För att passa i den här rollen tror vi att du:
- tidigare har arbetat i en liknande roll med goda resultat, kanske inom kundtjänst eller motsvarande.
- har vana att arbeta i Officemiljö och med något typ av affärssystem
- är kommunikativ och är genuint intresserad av att tillhandahålla god service
- har ett intresse och eventuellt erfarenhet av försäljning
Allra viktigast för oss är ändå ditt driv och motivation till utveckling. Hos oss är ”sky the limit” och det är ett stort ”Kronfönsterhjärta” som gäller.
Vad gäller språk behöver du kunna uttrycka dig obehindrat i skrift och tal, på svenska och engelska.
Är du en positiv, engagerad och ansvarstagande person med kunden i fokus så är det här tjänsten för dig. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Välkommen med din ansökan omgående, löpande urval. Sista ansökningsdatum: 10 december 2017 via jobb@kronfonster.se. Vi vill tillsätta tjänsten snarast och tillämpar provanställning.
Har du frågor är du välkommen att kontakta Helena Rosendahl, HR-Stöd/Human Solutions AB, telefon 0708-658254 eller via mail helena@humansolutions.se.